Verdens kuleste stol…

Endelig er den min, stolen over alle stoler. Ja, sett med mine øyne så er den perfekt.

Helt fra vi flyttet inn i huset for over 3 år siden har jeg leitet etter den rette stolen til stuen. Jeg ville ha en stol som ikke alle andre hadde, den skulle være fin å se på, og selvfølgelig måtte den være behagelig å sitte i.

jessdesign (1)

Jeg har leitet og leitet, uten å finne stolen jeg drømte om. Men så, en iskald dag i begynnelsen av januar fant jeg den. Jeg visste med det samme at dette var stolen jeg skulle ha. Nå er ventetiden endelig over, og stolen fikk flytte rett inn i oppussingsprosjektet vårt – jeg måtte bare prøve.

jessdesign (2)

Stolen er fra Jess design. Ikke av den aller billigste sorten, men etter mange år på leiting har jeg nå invistert i drømmestolen, og jeg er kjempe fornøyd med det.

Her er vi endelig i gang med gipsing av veggene i stuen. Nå blir det slette vegger, uten lister rundt vinduene. Vi har bestilt nye glass til de små vinduene, så snart forsvinner de gamle sprossene. Gleder meg til å vise det ferdige resultatet.

Etiketter: