Vinterstemning…

Nå er julen pakket bort, og det føles litt tomt i flere rom. Samtidig er det godt med et nytt år – og nye planer – de har jeg mange av!

Siste tilskudd på interiørfronten her hjemme er et hjemmestrikket teppe.

teppe

Jeg har strikkedilla for tiden, og de som følger meg på instagram har sett at det for det meste er barneklær jeg strikker på. Lykken var derfor stor da jeg fikk tak i garn og strikkepinner til å strikke et “oversized” teppe i økologisk merinoull! Det har jeg ønsket meg i over 2 år…

IMG_0432

Det var kjempe gøy å strikke teppet, og med store pinner og tykt garn var det ferdig i løpet av noen få timer! Varmt og godt er det også!

Nå skal jeg tulle meg under teppe og nyte vinterstemningen inne i huset. Ute regner det stort sett hele tiden, og en skulle tro at det fremdeles var høst…

IMG_0430

Måtte bare ta med et underveisbilde. Kjøkkenstolen ser veldig liten ut sammen med det store teppet…

teppe1

Ha en fin kveld!

Etiketter: ,